Wednesday, June 13, 2012

Sadness

the situation :

nad da break up dgn ex 16/4/2012..  hampir 2 bulan pon berlalu.. n nad kapel dgn ijat 5/5/2012.. tp, nad start knl ijat 3/5/2012.. mmg la tempoh hati ini berpindah milik agak sekejap.. tapi, nad mmg da lme da x syg kt ex.. bnde 2 ex pon taw.. sbb, nad akn ckp.. kalo nad syg, nk akn bgtaw.. i mean, ungkpkn dgn kata2.. kalo nad x syg, nad x kn ckp.. even org 2 ckp dye syg nad, plng koman pon org akan say OKEY je.. kdng2, org akn tkr topik.. n nad mule ske ijat mse kteorng spend time bsme.. start 11/4/2012 if i not mistaken.. tgk wyng cte 3 TEMUJANJI.. n ary ptme yg dye start utk bhnti isap rokok.. kalo x cilp laa.. x igt !

ble nad sedar bnde nie, nad mintak pendapat kwn2.. lgpon, nad snyi.. ade pkwe, mcm x de pkwe je.. ex nad keje.. mse utk nad da kurang.. pg dye keje.. blk dkt2 isyk.. mkn, mnd sume.. bdn letih.. b4 11 i think so, dye da tdo.. nad mse 2 kt UTHM.. bz dgn asgnment.. biase around 11 stga n sometimes kol 12 br settle sume 2.. im da tdo.. kalo ye pon x de mse, at least tpon la kn.. bkn x bole pon..

kwn2 nad ckp.. go on je la dgn ijat.. ijat pon baik.. x mcm im.. ary yg nk mx break 2, ary senin.. mse 2 kt rumah tikah.. im x bls pon.. past 2 tikah ajk g pntai.. owg tenangkan fkirn org kt c2.. tgk air laut.. ombak.. cntek je.. ade plak kwn2 nad.. tikah, kimot, radi.. mkn ABC.. 2 ary slps 2 kot, br im text nad.. bnde ntah dye anta.. tp, ayt dye cm x bgtu mnghrpk nad kmbli..

kalo dlu, im akan tetap dgn pndirian dye.. dye x kn pena lpskn nad.. ntah, kate dye.. nad baik.. bnyk mrubh dye kearah kbaikan.. ntah, rse.. sume org laki yg nad pena knl, akn ckp cm 2.. hehehe... tp, im nie mmg laa.. dlu dye pns brn, kurng solt, x ngaji, skola agme pon smpai drjh 5.. bltr blkngkn kuage yg x pnyng.. then, ayh dye mnggl time f3.. entah la ek.. nad trme im blk pon, mngkn ats dsr SIMPATI.. n mngkn sbb 2 la, nad da x bole syg dye mcm dlu lg.. lgpon nad da pena bnci dye..kalo da timbul prsaan benci, mmg la ssa utk nad trme blk..

hari demi hari nad lalui kesedihan nad dgn bercampur adukkan perasaan yg.. ntah. sbb, ijat sentiasa ada utk nad.. dye la yg wt ary2 nad rse bgtu berti.. n alhmdllh, prsaan sdeyh 2 terhapus.. smpai la tbe 1 ary 2.. nad rse dkt cgt dgn ijat.. ntah, mngkn mcm 2 rse nye jtuh cinta.. hahaha.. btl laa..

ijat ske kt nad da lme taw.. mcm2 dye wt utk curi aty nad.. tp, dgn cre baik laa.. ske tgk dye.. dye ade mntak kapel, but.. org blm ready lg.. smpai la tarikh 5/5/2012.. termetri sebuah ikatan between NAD & IJAT.. hehehe...

tp, kdng2, nad rse jauh dgn dye.. mmg la kteorng jauh skrng.. tp, ntah.. mngkn sbb nad da tlalu rndu kt dye.. mnggu nie je nk rse yg dye dkt dgn nad.. ble dye ckp dye syg org, ble dye bhsekn dri dye "syg" n ble dye call nad smpai da x de bnde nk dckpkn.. hahaha..

tp... ary nie nad sdey ckt.. nad ngan ijat pose ary nie.. nad pose gnti.. ijat pose sunat.. pg td, dye ckp dye skt dada.. ntah, mngkn bengang kot.. sbb, mlm td nad anta mcet kt im.. FACEBOOK la tp.. then, dye bls kt fon.. nad sndri x fhm dgn ape yg im nk.. yg pstnye, nad rse srbe slh ngan ijat ble im berkeadaan mcm nie.. nad takot.. 1 ary t, ijat TINGGALKAN nad hnye krne im.. hnye krne seorang insan yg pena wujud dlm aty nad 5 thn dlu.. ye laa... ijat kn ade pswrd org.. dye bole taw pe org wt.. n mmg owg nk dye taw pon pe org wt.. tp org x nk tgk dye skt.. n skt plak 2 disebabkn nad..

haaa... kn da nages.. x nk la cte.. nk tdo. bye..



P/S : dear, if u read this.. i wanna say sorry for all mistaken that i've done before untill today.. sory kalo org x dpt wt syg bhgia.. sory kalo x bole jd mkwe yg baik utk syg.. i'm really2 sory..

0 comments: