Sunday, August 5, 2012

Siapa Aku ?


aku diciptakan Allah dgn mempunyai kelebihan dan kekurangan tersendiri..

aku bukanla seorang yang baik.. yah, aku pkai tdung, aku solat, aku ngaji.. aku cuba perbaiki kelemahan yang ada dalam diri aku..

aku seorang yg skekn kegembiraan.. ku habiskan hampir sepenuh ary aku dgn ktwa.. agr idop yg aku jlni bagaikan pelangi yang indah dan penuh dengan makna.. ku kuatkan hati ini menghadapi ujian Allah yg kurasakan saat nie, aku tidak mmpu hadapi..

1 hari, 2 hari, 3 hari.. seminggu suda pon berlalu.. setiap hari ku berdoa agar perbalahan antara kami berakhir.. setiap waktu ku berdoa meminta agar dilembutkan hati mereka untuk memaafkan ku. walaupon sbnrnye aku x tahu ape silapku..

salah ke ? salah ke kalau ku selitkan grauan dalam persahabatan kita ? kamu terasa ke dgn grauan ku ? kalau aku.. insan yg bernama NADHIRAH BT HJ ISMAIL nie telah menguris hatimu.. org mx maaf.. but please.. if u don't like what i've done, tell me.. silent can't settle the problem..

aku benci kdaan nie.. aku benci ble aku terpaksa berlakon seolah olah aku kuat.. tapi sebenarnya x.. kalau kamu boleh bahagia hidup tanpa kami.. it's fine.. tapi x payah la nak menyakitkan hati kami..

0 comments: