Saturday, October 13, 2012

My Love

assalamualaikum dan selamat petang !

bila hati ini berbicara, aku tahu itu kamu.
bila hati ini mendengar, aku tahu itu kamu.
bila hati ini melihat, aku tahu itu kamu.
dan bila aku tahu itu kamu, hati ini mula tersenyum.
dan aku tahu aku perlu kamu..

hye, perkenalkan.. this is the king of my heart.. abg botak ~


owg ske tgk gmbar nie.. nmpk comel.. ske yg dye wt peace 2.. ncem laahhh... cair ble tgk.. hahaha..


haaa... yg nie pulak, kelakar ! siyez nk tegelak ble tgk gmba nie.. si dye buat muke.. 


yg nie plak.. nad yg edit.. owg ske picture nie sbb mse nie rmbt dye pnjng.. rmbut yg mse mule2 nad kenal dye.. tp sekarang dia da botak.. that's why i call him "abg botak"..

nad rindu laa... td owg bkak video yg dye wt utk nad.. line ary nie laju plak.. biase nye x bole tgk video.. nad x taw mcm mne nk download video 2.. dye upload kt fb.. susa ckt.. ary nie, sungguh membosankan. habis suma tentang dye nad belek.. hehehe... bkak fb dye, tgk gmba dye, n bce blog nad tentang KITA. mengimbau masa lepas. hmm.. nad berharap, nad dapat jmpe dye dlm mse yg terdekat.. mudah mudahan, tiada sebarang halangan.. amiinnn ~



0 comments: